Brioșe cu afine și scorţișoară

ralutarta_briosa_afine O reteta de briose usoara, rapida si cu rezultate delicioase! Fiind sezonul afinelor am folosit fructe proaspete, din padure 😀

Compozitie:

  • 120gr faina
  • 10gr scortisoara
  • 80gr zahar
  • 10gr praf de copt + 5gr bicarbonat de sodiu
  • 1 ou
  • 40 ml ulei
  • 170gr iaurt (sau lapte dulce)
  • 120gr afine (prosapete sau congelate)

Am dat drumul la cuptor ca sa se incalzeasca.

Intr-un bol am amestecat ingredientele uscate: faina, scortisoara, agentii de crestere si zaharul.

In alt bol am pus oul si am adaugat pe rand laptele si uleiul. Le-am amestecat putin.

Am incorporat ingredientele ude cu cele uscate, cu mixerul. La final am adaugat afinele amestecand cu o lingura foarte usor ca sa nu se striveasca fructele.

Formele le-am uns cu ulei si le-am pudrat cu faina (asta ca sa fiu sigura ca nu se prinde aluatul de ele) Le-am umplut pe trei sferturi si le-am pus la copt pentru 20 de minute la foc moderat.

Pofta buna! 😀

Secrete:

  • uleiul mentine briosele pufi; prajitura nu se intareste dupa racire
  • afinele fac ca briosele sa fie suculente
  • atentie la timpul de coacere; aceste briose pot arde usor

Tag-uri:, , ,

Lasă un comentariu